搂 1
Postanowienia og贸lne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej 鈥濺egulaminem鈥, okre艣la zasady korzystania z us艂ug fizjoterapeutycznych i kosmetycznych 艣wiadczonych w gabinetach Strefa Zdrowia, przy ul. Klimczaka 8A, oraz 艁owczej 1A zwanego dalej 鈥濭abinetem鈥.
- Klienci Gabinetu maj膮 obowi膮zek zapoznania si臋 z Regulaminem przed przyst膮pieniem do dowolnego zabiegu, zwanego dalej 鈥瀂abiegiem鈥.
- Przyst膮pienie do Zabiegu jest r贸wnoznaczne z zaakceptowaniem postanowie艅 Regulaminu. Ka偶dy Klient ma obowi膮zek stosowa膰 si臋 wprost do jego postanowie艅 od momentu przyst膮pienia do Zabiegu.
- Niniejszy regulamin nie jest regulaminem 艣wiadczenia us艂ug drog膮 elektroniczn膮 w rozumieniu ustawy o 艣wiadczeniu us艂ug drog膮 elektroniczn膮 i dotyczy wy艂膮cznie us艂ug 艣wiadczonych w plac贸wkach stacjonarnych.
搂 2
Klienci
- Klientem Salonu mo偶e by膰 dowolna, pe艂noletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza si臋 korzystanie z Zabieg贸w przez osoby niepe艂noletnie, powy偶ej 15 roku 偶ycia, za wyra藕n膮 zgod膮 ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do 偶膮dania w ka偶dym czasie przed艂o偶enia stosownej zgody lub nawi膮zania po艂膮czenia z osob膮 uprawnion膮 do jej wyra偶enia celem potwierdzenia wyra偶enia zgody oraz do odmowy 艣wiadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyra偶enia.
搂 3
Pracownicy
- Pracownicy s膮 odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak r贸wnie偶 posiadaj膮 wszelkie wymagane certyfikaty, i zezwolenia na prac臋 w charakterze odpowiadaj膮cym ich stanowisku.
- Pracownik, przez przyst膮pieniem do Zabiegu, obowi膮zany jest sprawdzi膰 stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materia艂贸w jednorazowych i ochronnych.
- Pracownik, przed przyst膮pieniem do Zabiegu, jest obowi膮zany do dokonania dezynfekcji stanowiska, r膮k i przedramion do wysoko艣ci 艂okci. Te same czynno艣ci pracownik wykonuje po zako艅czeniu Zabiegu.
- Pracownicy Salonu zobowi膮zani s膮 utrzyma膰 d艂onie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizowa膰 ryzyko zadrapa艅 i skalecze艅.
- Pracownicy Salonu s膮 zobowi膮zani do przestrzegania przepis贸w BHP i ppo偶.
- Wszelkie odst臋pstwa od powy偶szych zasad Klienci powinni niezw艂ocznie zg艂osi膰 w艂a艣cicielowi, mened偶erowi lub innemu cz艂onkowi obs艂ugi Salonu, kt贸ry prowadzi w danym momencie dy偶ur.
搂 4
Higiena i bezpiecze艅stwo
- Powierzchnie p艂askie oraz inne elementy wyposa偶enia Salonu, z kt贸rymi Klient nie ma bezpo艣redniego kontaktu podczas Zabiegu, s膮 dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
- Pracownicy Salonu s膮 zobowi膮zani do wykonywania systematycznych bada艅 zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chor贸b, infekcji, schorze艅 i dolegliwo艣ci, kt贸re mog艂yby narazi膰 Klient贸w na uszczerbek na zdrowiu lub przenie艣膰 si臋 na Klient贸w.
- Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub s膮cz膮cymi si臋 zmianami sk贸rnymi, niedaj膮cymi si臋 w艂a艣ciwie zabezpieczy膰 przed kontaktem z cia艂em Klienta, s膮 wy艂膮czani od 艣wiadczenia us艂ug kosmetycznych do czasu ca艂kowitego usuni臋cia powy偶szych odst臋pstw.
- W Salonie maj膮 zastosowanie wy艂膮cznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do u偶ytku w gabinecie.
搂 5
艢wiadczenie us艂ug fizjoterapeutycznych i kosmetycznych
- Przed przyst膮pieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak r贸wnie偶 tryb 偶ycia nie stanowi膮 przeciwwskaza艅 do odbycia Zabiegu lub nie stwarzaj膮 ryzyka wyst膮pienia skutk贸w ubocznych oraz w celu ustalenia zalece艅 pozabiegowych.
- Ka偶dy Klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przyst臋puj膮c do Zabiegu maj膮 ich pe艂n膮 艣wiadomo艣膰 i je akceptuj膮. W przypadku najpowa偶niejszych Zabieg贸w i powik艂a艅 Pracownik ma prawo odebra膰 w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odm贸wi膰 wykonania Zabiegu przy braku woli z艂o偶enia takiego o艣wiadczenia przez Klienta.
- Klienci, przed rozpocz臋ciem Zabiegu, maj膮 obowi膮zek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwo艣ciach i przeciwwskazaniach, kt贸re mog膮 wp艂yn膮膰 na przebieg Zabiegu, w szczeg贸lno艣ci o: chorobach serca, u偶ywaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej 偶贸艂taczce i innych chorobach zaka藕nych, ci膮偶y lub okresie po艂ogowym, posiadanych protezach lub wk艂adkach (np. domacicznych), przyjmowaniu lek贸w zmniejszaj膮cych krzepliwo艣膰 krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ci膮g艂o艣ci tkanek cia艂a.
- Ka偶dorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w kt贸rej odst臋py mi臋dzy kolejnymi Zabiegami wynosz膮 maksymalnie 7 dni lub przed rozpocz臋ciem kolejnej serii, kt贸ra nast臋puje po okresie d艂u偶szym ni偶 14 dni, Klient winien potwierdzi膰 aktualno艣膰 wywiadu i przekazanych informacji.
- Klient jest obowi膮zany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek bi偶uterii. Wszelkie kosztowno艣ci winny by膰 przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialno艣膰.
- Klienci zobowi膮zani s膮 do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
- W razie w膮tpliwo艣ci w zakresie bezpiecze艅stwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik mo偶e odm贸wi膰 jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odm贸wi膰 przeprowadzenia Zabiegu tak偶e w przypadku, gdy powe藕mie w膮tpliwo艣膰, czy Klient nie planuje wy艂udzi膰 Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wp艂ywem alkoholu lub 艣rodk贸w odurzaj膮cych.
搂 6
P艂atno艣膰
- Klient jest obowi膮zany do zap艂aty za wykonane us艂ugi. Cennik Zabieg贸w jest dost臋pny w Gabinecie oraz dost臋pny w Internecie pod adresem: www.strefazdrowiawilanow.pl.
- W Gabinecie udost臋pnia si臋 nast臋puj膮ce sposoby zap艂aty: p艂atno艣膰 got贸wk膮 w kasie, p艂atno艣膰 kart膮 p艂atnicz膮 w terminalu.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi 艣wiadczone w Gabinecie. Skorzystanie z obni偶onej ceny lub promocyjnej oferty mo偶e by膰 obwarowane odr臋bnymi zasadami, kt贸re zostan膮 podane do publicznej wiadomo艣ci. Z tytu艂u promocji Klientom, kt贸rzy ponie艣li pe艂n膮 cen臋 Zabiegu nie przys艂uguj膮 偶adne roszczenia.
- W Gabinecie dost臋pne s膮 tak偶e Karnety, p艂atne z g贸ry, uprawniaj膮ce do skorzystania z okre艣lonej liczby Zabieg贸w w okre艣lonym czasie.
搂 7
Odpowiedzialno艣膰
- Za wszelkie uszkodzenia wyposa偶enia Gabinetu Klienci odpowiadaj膮 bez ogranicze艅. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepe艂noletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
- Gabinet ponosi odpowiedzialno艣膰 za powierzone do przechowania okrycia wierzchnie. Gabinet nie ponosi jednak odpowiedzialno艣ci za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczeg贸lno艣ci rzeczy warto艣ciowe, torby, plecaki i torebki, kt贸re Klient powinien zatrzyma膰 przy sobie.
- Gabinet ponosi odpowiedzialno艣膰 za nienale偶yte wykonanie Zabiegu przez Pracownik贸w.
- Niezastosowanie si臋 Klienta do postanowie艅 Regulaminu lub z艂o偶enie nieprawdziwych o艣wiadcze艅 w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskaza艅 lub w wywiadzie, skutkuje wy艂膮czeniem odpowiedzialno艣ci za wykonany Zabieg po stronie Gabinetu.
- Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu ko艅cowego Zabiegu, wynikaj膮cego z subiektywnych odczu膰 Klienta, je艣li zosta艂 on wykonany w spos贸b profesjonalny, zgodny ze sztuk膮 i w spos贸b nieust臋puj膮cy og贸lnie przyj臋tym standardom.
搂 8
Rezerwacje
- Klient mo偶e uprzednio um贸wi膰 termin wykonania Zabiegu w Gabinecie, telefonicznie, online lub e-mailowo.
- Nieprzyst膮pienie do Zabiegu w um贸wionym terminie lub odwo艂anie terminu na mniej ni偶 24 godziny przed jego rozpocz臋ciem, uprawnia Gabinet do pobrania zadatku w wysoko艣ci 50% kwoty zabiegu, w celu um贸wienia kolejnej wizyty, b膮d藕 do 艣ci膮gni臋cia wizyty z wykupionego przez klienta karnetu.聽
- Na zarezerwowane Zabiegi nale偶y si臋 zg艂osi膰 najp贸藕niej na 5 minut przed um贸wion膮 godzin膮. Gabinet zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, kt贸ry pojawi si臋 z op贸藕nieniem przekraczaj膮cym 10 minut.
- Niezale偶nie od powy偶szego, za wyra藕n膮 zgod膮 Klienta, Zabieg mo偶e zosta膰 wykonany nawet mimo sp贸藕nienia, z zastrze偶eniem, 偶e poszczeg贸lne etapy Zabiegu zostan膮 skr贸cone wedle uznania Pracownika, z wyj膮tkiem etap贸w, kt贸re maj膮 okre艣lony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg nale偶y si臋 cena w pe艂nej wysoko艣ci.
- W przypadku op贸藕nienia si臋 Zabiegu z przyczyn le偶膮cych po stronie Gabinetu, w tym Pracownika, 偶aden z etap贸w nie zostanie skr贸cony.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do odwo艂ania terminu Zabiegu na 24 godziny przed jego terminem. Gabinet jednocze艣nie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
- Pierwsze艅stwo na termin wykonania Zabiegu maj膮 Klienci, kt贸rzy dokonali rezerwacji.
聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽搂9
Opinie
1. Przed opublikowaniem opinii klient贸w, na temat us艂ug wykonanych w naszych gabinetach,聽 w mediach spo艂eczno艣ciowych, na stronach internetowych oraz na portalach, zostaje przeprowadzona weryfikacja opinii klient贸w. W tym celu u偶ywany jest system Booksy oraz Versum, do potwierdzenia, czy dany klient rzeczywi艣cie skorzysta艂 z us艂ugi.聽
搂 10
Reklamacje
- Klient ma prawo do z艂o偶enia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efekt贸w, w terminie 7 dni od jego wykonania lub wyst膮pienia niepo偶膮danych efekt贸w Zabiegu. Do zg艂oszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Gabinecie w dowolnej formie.
- Reklamacje sk艂ada si臋 w formie pisemnej osobi艣cie w Gabinecie lub za po艣rednictwem listu poleconego nadanego na adres Gabinetu.
- Wszystkie reklamacje zostan膮 rozpoznane w terminie 14 dni.
- W przypadku uznania reklamacji Gabinet dokona zwrotu ceny Zabiegu Klientowi i umo偶liwi mu skorzystanie z nieodp艂atnego Zabiegu koryguj膮cego, kt贸ry wykona osoba prze艂o偶ona nad Pracownikiem wykonuj膮cym pierwotny Zabieg.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przys艂uguje prawo do odwo艂ania si臋 od tej decyzji w terminie 14 dni. W post臋powaniu odwo艂awczym powy偶sze postanowienia stosuje si臋 odpowiednio.
- W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zap艂aty za wykonan膮 us艂ug臋 鈥 w przypadku zasadno艣ci jego 偶膮da艅 ewentualny zwrot zostanie dokonany w pe艂nej wysoko艣ci. Gabinet zastrzega sobie jednak mo偶liwo艣膰 zwolnienia Klienta z op艂aty w przypadku oczywi艣cie zasadnych podstaw reklamacji.
搂 11
Bony Upominkowe/ Vouchery
- Bony Upominkowe s膮 wydawane w formie eleganckiego zaproszenia imiennego, dost臋pne s膮 w ci膮g艂ej sprzeda偶y i mog膮 opiewa膰 na dowoln膮 kwot臋 lub dotyczy膰 konkretnej, wymienionej na bonie us艂ugi.
- Bony mo偶na naby膰 w Salonie. Nabycie bon贸w w Salonie nie wi膮偶e si臋 z 偶adnymi dodatkowymi op艂atami.
- Bony mo偶na r贸wnie偶 zakupi膰 sk艂adaj膮c zam贸wienie drog膮 mailow膮: kontakt@strefazdrowiawilanow.pl lub w sklepie internetowym na www.strefazdrowiawilanow.pl Za Bony zam贸wione przez internet lub telefonicznie przyjmujemy p艂atno艣膰 przelewem. Przyj臋cie zam贸wienia oraz dane do przelewu Salon potwierdza mailowo na adres podany przez Kupuj膮cego w zam贸wieniu.
- Przy p艂atno艣ci przelewem, rezerwacji na zabieg w ramach Bonu mo偶na dokona膰 dopiero po zaksi臋gowaniu pieni臋dzy na naszym koncie.
- Na 偶yczenie Kupuj膮cego Bon Upominkowy mo偶e zosta膰 wys艂any pod wskazany adres. Op艂ata za przes艂anie Bonu kurierem wynosi 20 PLN 鈥 bon zam贸wiony i op艂acony przed godzin膮 16.00 dostarczony zostanie w ci膮gu 3 dni roboczych.
- Bony upominkowe na wybrane us艂ugi lub pakiety us艂ug mo偶na wymieni膰 na wszystkie us艂ugi z oferty Salonu, za wyj膮tkiem zabieg贸w wykonywanych przez lekarza.
- Bony s膮 wa偶ne przez okres 1 roku od daty ich zakupu- w tym okresie nale偶y wykorzysta膰 wykupione zabiegi. Po up艂ywie terminu wa偶no艣ci Bonu, jego warto艣膰 zostaje utracona.
- Bon mo偶na wykorzysta膰 podczas jednej lub kilku wizyt w zale偶no艣ci od wykupionych us艂ug.
- W celu uzgodnienia dogodnego terminu wizyty nale偶y skontaktowa膰 si臋 z recepcj膮 pod nr tel. 691 661 926 (ul. Klimczaka 8a) 881 661 926 (ul. 艁owcza 1A) . Przy dokonywaniu rezerwacji prosimy o poinformowanie recepcji, 偶e form膮 p艂atno艣ci za umawiany zabieg b臋dzie bon upominkowy.
- W razie braku anulowania rezerwacji drog膮 telefoniczn膮 lub osobi艣cie, na 24h przed um贸wion膮 wizyt膮, bon upominkowy uznany zostaje za zrealizowany.
- Bon nale偶y okaza膰 w recepcji przed skorzystaniem z zabiegu.
- Bony nie podlegaj膮 zwrotowi ani wymianie na got贸wk臋. Nie ma r贸wnie偶 mo偶liwo艣ci wydawania reszty w got贸wce z bon贸w, kt贸re opiewaj膮 na kwot臋 wy偶sz膮 ni偶 warto艣膰 wykorzystanych us艂ug. Nie mo偶na wykorzystywa膰 bon贸w na zakup produkt贸w.
- Zgodnie z 偶yczeniem osoba obdarowana mo偶e dop艂aci膰 do bonu je偶eli warto艣膰 us艂ug, z kt贸rych chce skorzysta膰 opiewa na kwot臋 wy偶sz膮 ni偶 warto艣膰 bonu.
- P艂atno艣ci bonem nie mo偶na 艂膮czy膰 z promocjami i rabatami.
- Bony imienne mog膮 by膰 przeniesione na inn膮 osob臋 pod warunkiem zg艂oszenia tego faktu na recepcji.
- Zaproszenia na wybrane us艂ugi lub pakiety us艂ug mo偶na wymieni膰 na wszystkie inne us艂ugi z oferty Salonu, za wyj膮tkiem zabieg贸w wykonywanych przez lekarza.
- W przypadku utraty lub zniszczenia bonu upominkowego, Salon nie ponosi odpowiedzialno艣ci ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistnia艂膮 sytuacj膮.
- Integraln膮 cz臋艣ci膮 bon贸w upominkowych jest niniejszy Regulamin, kt贸ry na 偶yczenie jest udost臋pniany w recepcji Salonu. Podczas sk艂adania zam贸wienia Kupuj膮cy o艣wiadcza, i偶 zapozna艂 si臋 z jego tre艣ci膮 i akceptuje go w ca艂o艣ci.
搂 12
Pozosta艂e postanowienia
- Na terenie ca艂ego Gabinetu obowi膮zuje ca艂kowity zakaz palenia i u偶ywania tytoniu oraz wyrob贸w tytoniowych i nikotynowych, w tym papieros贸w elektronicznych, jak r贸wnie偶 obowi膮zuje ca艂kowity zakaz spo偶ywania napoj贸w alkoholowych oraz innego rodzaju u偶ywek i 艣rodk贸w odurzaj膮cych.
- Zabrania si臋 wprowadzania zwierz膮t na teren Gabinetu.
搂 13
Postanowienia ko艅cowe
- Ka偶dy Klient ma prawo wgl膮du do regulaminu, cennika i certyfikat贸w na jakie powo艂uje si臋 Gabinet lub Pracownicy.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia s膮 wi膮偶膮ce od momentu ich opublikowania w Gabinecie. Do rezerwacji i Zabieg贸w wykonanych przed zmian膮 stosuje si臋 postanowienia dotychczasowe.
- Wszelkie spory wynikaj膮ce ze 艣wiadczonych us艂ug winny by膰 w pierwszej kolejno艣ci rozwi膮zywane polubownie.
- Niniejszy regulamin obowi膮zuje od 01.01.2020r.